top of page
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Saturday Kids Painting

My name is Megan and I currently teach our in house painting class on a Saturday afternoon. This terms students have been working very hard- from learning about colour theory, various brush techniques and 3D form, each week has seen a new theme and technique that the students have found challenging yet fun!

Each week I will select my star painter and I will announce it here on the Vin Space blog. The star painter will be the person I feel has been truly focussed on their artwork in class and the person I think has confidently challenged themselves throughout the lesson.

My star pupil this week has to be Ted- over the past two weeks Ted has focussed on completing his large scale painting of a tiger whilst challenging himself with new brush techniques. From sketching the outline to mixing the colour, the final painting really is a masterpiece. Well done Ted!!

Tên tôi là Megan và hiện nay tôi đang dạy lớp hội hoạ vào trưa thứ bảy hàng tuần. Học kì này các học viên được học về lý thuyết màu sắc, một số kỹ năng dùng cọ vẽ và các hình khối tam thể. Mỗi tuần bé sẽ được khám phá những chủ đề và kỹ thuật vẽ khác nhau, tạo ra nhiều thử thách cũng như sự phong phú đa dạng cho lớp học.

Hàng tuần một học viên xuất sắc sẽ được nêu danh hiệu Ngôi Sao Của Tuần và sẽ được đăng trên trang nhật ký của Xưởng Vẽ Vinspace. Học viên xuất sắc này sẽ là người thể hiện được sự đam mê, sáng tạo vào tác phẩm của mình và là người tự tin vượt qua những thử thách trong quá trình học. Danh hiệu học viên xuất sắc và Ngôi Sao Của Tuần sẽ là Ted, người đã dành suốt hai tuần qua để hoàn thành bức tranh hình con hổ bằng những kỹ thuật cọ em mới học. Từ vẽ phác thảo đến pha màu, Ted đã hoàn chỉnh tác phẩm của mình một cách tuyệt vời!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page